Rock is my religion♥

Jag känner mig lite bättre nu, det är bara den där sprängande huvudvärken som inte vill försvinna >< O jag vägrar ta Alvedon, den skiten hjälper aldrig. Men det blir skola imorn i vilket fall för det kommer två nior som ska gå me mig hela dagen för de är intresserade av språkinriktningen. Bea goes guide! ;p lol.

IAF för en tio minuter sen beställde jag ny musik vilket är mycket välbehövligt för jag har lyssnat på samma musik i en tre månader nu o jag laddar inte ner längre. Denna ljuvliga musik kommer mig tillhanda om en vecka eller så:



Nu lär jag klara mig ytterligare ett par månader♥

Kommentarer
Postat av: TOTO

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK :D Jag slipper gå helt själv med människorna :) Haha, BTW så hånade Daniel oss idag för att vi tänker gå med snubbarna :o Asså bajs! :o Skit nisse! Snackade med Pelle om det,så han vet :D

2010-01-20 @ 19:46:43
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh, guid, naajs! :D (Y) Du kan ju redan nu börja öva lite på dom! haha

2010-01-21 @ 22:20:29
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0