Rockmaker

HOLY COW vad jag varit aktiv i skolan idag. Kom till skolan 8.30, skrev matteprov, gick okej för att vara jag som skrev det (Jag som är mattegeniet numero uno..) sen matte igen, Majonen gick igenom provet o nu i efterhand vet jag att jag fick rätt på ganska många tal faktiskt så jag är nöjd :) Efter matten bar det av till svenskan, vi tittar på filmen "Korpen flyger", en isländsk film som utspelar sig under vikingatiden. Jag såg den förra året på svenskan också o den är så himla dålig så den är bra. Ljudeffekterna är ju bara sååå bäst xDDDD Anyway sen fick vi sluta för naturkunskapen var inställd så det vart en kort dag idag. Jag klagar absolut INTE!

Jag har ingen lust att ta itu me kinesiskaläxan som ska in på torsdag men det blir jag tvungen till ändå. Har tyskaglosor imorn också men Per är aldrig seriös me dem så orkaaaa bryyyy sigggg :DDDD

-A-d-í-o-s-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0