SRM in my♥

Wiho! Det är fredaaaag :DDDD FLUMFREDAG! Seriöst jag har varit så himla flum idag så vet inte vad jag ska ta vägen.. Speciellt de två sista lektionerna, höll på att somna me ögonen öppna .___. <--- Precis ungefär sådär. Sen vart det ännu mer flum när jag kom hem för mamma asgarvade som fan (Övertrött..) o pappa retades me mig när jag frågade om senaste SRM hade kommit vilket den hade gjort men han hade gömt den under mitt täcke i sängen.. Den jäveln :D Har skumläst igenom tidningen o är väldigt nöjd hittills! Istället för de tråkiga skivorna me diverse osignade band följde en maxi-CD me H.E.A.T me o två utav tre spår på den skivan går inte att få tag på nån annanstans förutom me detta nummer av SRM! Har jag nämnt att SRM är världens bästa tidning? :*

Iaf, ska snart kolla TV me mamma o pappa, sen imorn ska de ner o klippa sig o medans de blir av me lite hår ska jag umgås me bror Tobias. Ska bli niiiice.



Ha en trevlig fredagskväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: TOTO

FREDAGAR är bäst! :DDDDDDD Fyfan va vi kan flumma på fredagar, det suger bara att du inte kan vara med på gympan :( Scheisse Mierda! Btw, det där spanska ordet jag snackade om stavas: GILIPOLLAS xD hahah, jag kan ju nästan gissa mig fram till vad order betyder XD

2010-02-01 @ 13:08:54
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0