Varning för lååååång lista o mååååånga videoklipp

Igår kollade jag igenom en massa gamla Worddokument o hittade en lista som jag kopierat från Tessans gamla blogg, som jag tycker är så häftig o som jag för flera månader sen tänkte lägga in i ett inlägg på min blogg. Det blev inte av då men nu skall det bli av! Spänn fast säkerhetsbälterna and be prepared for a looong ride. (lol).

1. Låten som ska spelas på din framtida begravning.



KISS bästa ballad nånsin o ett av Bruce finaste solon ever.♥

2. Låten som väcker glada minnen.



"Africa" räddade geografilektionerna i ettan, o fan som jag o Teija garvat till den :DDD

3. Låten som väcker mindre bra minnen.



Är inget fel på den här låten egentligen, är bara det att jag hörde den första gången när jag låg på uppvaket efter operationen, o jag hade rätt ont då....

4. Låten med snyggast sångare/sångerska.



Vad mer behöver tilläggas än att LYSSNA PÅ LÅTEN.

5. Låten med bäst sound.



Så himla perfekt upplagd låt. De lugna partierna, de snabba partierna, de danska textraderna, Michael Poulsens sång.. Goddamn!

6. Låten du lyssnade på i högstadiet.



Lyssnade på denna 24-fucking-7 men den förblir ändå alltid lika bra :D

7. Låten som representerar dig.



'Cause I know what I'm doing, and I know what I want! SUCKERS!

8. Låten som får dig att börja glädjegråta.



Don't know why, it's just.. The Ark♥

9. Låten som ger dig rysningar i hela kroppen.



Steven Tyler & CO always gives me chills♥

10. Låten som sitter fastklistrad i din hjärna nu.



När man är mitt uppe i att läsa en GN'R biografi blire som det blir, men jag klagar inte! Dock får man upp nya bilder i huvet nu när man vet vad låten handlar om....

11. Låten med bästa texten.



Ola Salo är mästarnas mästare när det kommer till att skriva texter, så äre bara. Alla snackar om att Kent är Sveriges "nurock"hjältar - dra till Sibirien era ANKOR!!!!

12. Låten som alltid finns där.



Det ultimata svaret. "Aces" finns tillgänglig i typ 46 olika versioner....

13. Låten som görs av ett helt okej band.



Nej, jag lyssnar inte bara på rock n' roll. Har faktiskt lyssnat på Keane sen 2005 nån gång o jag tycker de är ett helt okej band. De må inte spela den hårdaste av musik, men vem fanken bryr sig? :D

14. BÄSTA LÅTEN EVER.



Har hela MSG konserten från '77 på DVD, så JÄVLA KICKASS. Detta klipp må inte vara av den bästa kvalité, men lyssna iaf. Ett så hungrigt KISS, som spelade för första gången på The Garden. Detta är världens BÄSTA LÅT!

[Okej, flera band nämndes mer än en gång i denna lista men orka diskutera det! Det finns en anledning till att jag tjötar om dem om o om o om igen!!!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0