Voooooov

När mamma o jag kollade igenom alla böcker vi hade stod i bokhyllorna vi tog bort i helgen hittade jag en massa hundböcker, främst om Newfoundlandshundar♥♥♥♥. Jag ÄLSKAR Newfoundlandshundar, det är min absoluta favorithundras!!! Varför KAN ha att göra me att från i mitten av 80-talet fram till när jag var fem år hade vi en Newfoundlandshund vid namn Rambo. Ifrågasätt o håna namnet om ni vill, men Rambo var verkligen världens finaste, snällaste, gosigaste o bästaste hund!!! Jag saknar honom som bara den, o jag vill ha en ny hund av samma ras, men samtidigt så kan nog ingen ny hund ersätta Rambo.. I helgen läste jag iaf tre böcker om Newfoundlandshundar o är riktigt påläst nu :)) För tillfället får jag nöja mig me min systers hund som är en Newfoundländare, dock brun, inte svart.

Skolan idag var.. inte den bästa hittills under gymnasiet, men inte den sämsta heller. Naturkunskapen var helt okej, latinet var medelmåttig o datakunskapen var en dryg timmes rastlösthet nere i sömnlandet.. Låter jag bitter? NÄDÅ :)

Jag avslutar detta inlägg me lite bilder på världens finaste hundras!! GE MIG EN NUUUUUU!!!!


Kommentarer
Postat av: TOTO

De är bara såååååå SÖTA! :D Hihi! :) Men jag vill ha en Karlesisk Björnhund, men precis som du säger, så ersätter inte bara rasen den gamla hunden som man blev så fast satt hos :o:( Jag saknar min lilla bäbis, det var typ 8 år sen, men iaf! :o Så jag funderar på att köpa något helt annat djur, och köpa en hund närjag är lite äldre :D

2010-01-20 @ 19:42:22
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0