When lightning strikes I howl in the rain and thunder

Jag behövde inspiration till att göra kinesiskaläxan vilken nu är gjord! Så effing nice! O vilken inspiration är bättre än världens bästa sminkgubbar? Jag har lyssnat på Sonic Boom nu ikväll säkert fem gånger om o låtarna bara växer mer o mer jag hör dem! Jag diggar alla låtar, men mina favoriter just nu är "Russian Roulette", "All For The Glory", "When Lightning Strikes" o "Danger Us". MY GOD, de måste spela föregående alster i juni AAAAAAAAAAAH.

Aja, dagen har varit kuuul! :) Inte imorse dock, Strängnäs kommun förstår tydligen inte att man borde ploga när det är värsta snökaoset ute så det var kaos ute imorse när jag skulle till skolan.. Jag o pappa fick hjälpa våra grannar me deras bil för den fastnade i all snö xD Min taxi var 20 minuter försenad, men det kunde jag faktiskt köpa denna gången på grund av da tiempo. Så jag blev försenad till spanskan men gjorde redovisningen iaf, det gick kalasans! Sen engelska, jag o Teija förberedde vår "Kanada resa" haha. Vi ska låtsas resa till ett land o skriva om det, vi valde Kanada för att vi vill dra o kolla på Vinter-OS. När vi räknade ihop alla OS-tävlingar vi ville gå på skulle det kosta över 50 000 *host host* så vi fick dra ner på kostnaderna haha. Kinesiskan var värsta flum o jag garvade hela tiden, speciellt över ordet "gêi" som betyder "ta/gripa" xD Engelsk kultur var också nice, vi jobbade lite me vårat grupparbete :)

That was my day. Snart äre Robinson, näst sista avsnittet. Börjar bli spännande nu wihihi!

O imorn äre fredag! Could it get any better?!



When lightning strikes
I howl in the rain and thunder
The fire ignites
A flash of light electrifies my heart and my soul
And lightning's gonna strike tonight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0