100702

Nu är ännu en lovdag avklarad! Istället för att skriva det gamla vanliga "Har läst det o det, lyssnat på den o den låten o solat" så tänkte jag att en dagens lista kunde vara roligare att läsa. So here you have it:

DAGENS VILL HA: Pengar. Vill ha & måste ha pengar! Varför skaffade jag inte sommarjobb?
DAGENS KLÄDSEL: hmm. Intressant att veta!
DAGENS SMINK: NADA!
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: När mamma moonwalkade på soldäcket xDDD
DAGENS LÅT: Jump - Van Halen
DAGENS PLANER: The day is soon to be over! Ska bara ladda min iPod. (FUNKA!)
DAGENS SAKNAD: Mina brorsor..
DAGENS DUMMASTE: Grannens telefonsignal som låter precis likadant som våran. Stackars pappa får springa till telefonen helt i onödan x)
DAGENS SJUKA: Kommer inte på nåt!
DAGENS DROG: Citronvatten!
DAGENS ROLIGASTE: Chandler Bing a.k.a Matthew Perry!
DAGENS FAVORIT: Mammaaaa för hon är sjuk i huvet :D
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Räknas chokladpuffar i filen till frukost som godis? :D
DAGENS HUMÖR: BOMBA! :DDDDD
DAGENS ORD: Cypern.Rom.Cypern.Rom


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Wow, jag snor den här imorgon och gör en "egen" på bdb :DDD



Om det är okej med dig? :)

2010-07-02 @ 22:47:23
Postat av: Johanna

cyperncyperncyyyypeeern!! o liite rhodos ;)

2010-07-03 @ 15:20:37
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0