100703

Tjaba tjena hallå!

Idag har jag rört på mig, ska ni veta! Cyklade till stan me pappa efter lunch för att handla lite mat. Gick till ICA & Lidl o fick me oss en sex kassar eller nåt O.o Sen skulle vi cykla hem me dem, vilket är lättare sagt än gjort! Orkade inte vänta på pappa så cyklade hem fort som fan xD Sen var Maria hemma hos oss så vi fikade lite.. Käkade morotsbakelser (ungefär som morotskaka) o jordgubbar, mums! Sen fick jag cykla ner till stan igen för skulle hämta blommor åt mamma -.- Sen hem igen! Har varit hemma ända sen dess o bara moffat jordgubbar o en massa vit choklad :DDD Btw så snackade jag & Maria om att jag kanske ska hänka på dem ner till Astrid Lindgrens värld nästa lördag. Hon, Tobbe & alla fyra flickorna ska ner dit o jag är tydligen eftertraktad av småflickorna hihi.. Vore kul :D Får se hur det blir!



CP bild tagen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0