Åttondejulitvåtusentio!

Tjenare!

Idag har jag varit iväg till Taxinge me Maria, Inger, Ida, Emy, Emilia, Alma & Neo! Det var supertrevligt! Vi åkte dit tidigt på förmiddagen o åkte hem på eftermiddagen! En hel dag me fika, sol o bad! Det var inte så varmt i vattnet faktiskt, o då är jag INTE en badkruka.. Jag badade två gånger, förmådde inte mer haha.. Inger fick vi inte i, hon doppade bara benen sen fick hon nog haha.. Jag har också gungat, byggt sandslott, ja sånt som mina syskonbarn tycker om! Älskar att vara faster♥ Sen lekte jag också kull me Alma & Neo men det vart rätt så kortvarigt för Neo vart skitsur då jag sprang iväg o han inte hann ikapp.. skitungen ;D
Så nu är jag rätt trött & röd som en effing kräfta på ryggen! Jag behöver inte sola på ett tag kan jag säga..
Btw här kommer bilder! :D



NEO! (Det syns att han är busig va? hahah)



Världens sötaste Alma♥♥♥



Trivs bäst hos mamma =)



Vadå mattjuvar!?




Ida & Emy!




haha krig om riskakan ;P



haha Maria tyckte det var kallt x)




Ja.. Vad ska man säga? ahahaha

NU ska jag lägga mig i sängen o bara däcka :)


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Låter som att ni har haft en underbar dag :D Ni hade ju vackert väder till skillnad ifrån andra byhålor hehe :D

2010-07-08 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0