Bring the stars

Tjena!

Sitter här o lyssnar på H.E.A.T - som vanligt. Spelar deras första platta minst två gånger om dagen iaf, haha, har blivit som ett naturligt inslag varje dag.. Sen vet jag inte hur mycket jordgubbar jag ätit de senaste dagarna, känner mig som ett fetto! Äter en massa frukt hela tiden, kiwi, banan, you name it. O nu hoppas jag att ni använder era sunda hjärnor o inte era snuskiga. Please. Thank you.

Idag äre lite sämre väder än det som har varit den senaste tiden, molnigt o så men det är fortfarande varmt. Är skönt att ha en "mellandag", är lite less på att vara ute i solen hela tiden, blir långtråkigt i längden men aa, haha. Blir bara att chilla idag, ska pyssla lite me bilder o så tänkte jag :)

Skriver nog mera senare, ha en kanonbra dag så länge!


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Haha använd inte era snuskiga hjärnor... Kändes riktat mot en viss person haha ;D

2010-07-06 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0