Good MORNING!

Jag kanske ska börja lösenordsskydda min blogg? Så jag kan få skriva det jag känner för o vad jag tycker utan att få en massa frågor? Hmm.. Nä, det tänker jag inte :)


Jag vaknade för en halvtimme sen vilket är lite underligt me tanke på att jag brukar vakna typ halv tolv varje dag men ja.. I guess I'm normal again :D haha. Det är nån elektriker här som ska kolla vårt proppskåp & tvättmaskin just nu så får vänta me att käka frulle ett tag. Senare under dagen ska jag äntligen få klippa mig! .. Eller, aa, toppa håret är väl mer korrekt. Ska bli myycket skönt, hatar slitna toppar!

Ha en toppendag så länge! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig blogg! Allt bra med dig? :)

2010-07-26 @ 11:01:11
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: TOTO

Snart börjar skolan igen och sen ska vi till ROOOOOOOOOM! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-07-26 @ 13:24:45
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0