Här kommer typ.. en update.

..juste! Eftersom jag fått påtryckningar från Teija att jag ska blogga så får jag väl ta o lyda! Det här inlägget skulle kommit igår men jag fastnade på Facebook o msn så ja.. Förlåt :D

IAF! Jag & mamma beställde lite kläder för ett tag sen o i måndags kom dem! This is what I got:



En dimrosa (jag föredrar att säga ljuslila. Blixten sabbade färgen lite men aa) klänning o lila topp. Behövde några till plagg att packa ner till Cypern så aa! Mycket nöjd me dem! En sån modell på klänning vill jag definitivt ha till studenten, väldigt stilren o den passar mig klockrent :D

SEN så tog jag o gjorde en hållare till mina flaggor jag köpt. Så nu står de så prydligt på hyllan ovanför sängen:



Snyggt va? :D De enda flaggorna jag saknar är Cyperns o Danmarks. Sen äre komplett! ;D

Imorn kommer syskonen hit (utan syskonbarn :/) för att fira Tobbe som fyller år på måndag. Ska väl bli någorlunda trevligt! Rostbiff, potatissallad, tårta o kakor tackar man ju inte nej till nödvändigtvis :D

Det här var uppdateringen! Byyyyyye!

Kommentarer
Postat av: TOTO

WOOOOOHOOOOOO, du bloggade :DDDDDD dock så har jag haft det lite svårt på sistone, så har inte pallat blogga, men det kommer believe me, senast imorn :DDDDD

2010-07-18 @ 18:54:22
URL: http://thegirlintheworld.blog.com
Postat av: Johanna

o den grekiska och norska flaggan dåå?!? ;D

2010-07-20 @ 16:41:12
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0