Lugnet efter stormen

Hej!

Jag ska börja me att skriva att jag inte är på ett sånt toppenhumör som jag vanligtvis brukar vara på idag. Jag kan ju också berätta vad det beror på. I lördags när syskonen var här o vi hade fest så kom min syster hit. Jag har aldrig haft nån bra relation me henne men jag har accepterat henne så mycket som det går vid släktträffar o så. Iaf så sänkte hon stämningen en hel del under de två timmarna hon var här, men så fort hon åkte så hade vi andra det superkul! Det säger en hel del om henne o hennes sociala kompetens. Iaf så fick jag ett meddelande på Facebook senare på kvällen där hon skrev att hon sagt upp bekantskapen me mig, mamma o pappa. Ärligt talat så gör det mig ingenting för jag har ingen som helst nytta av henne i mitt liv, jag klarar mig bra utan henne. Sen om några år när hon kanske ångrar sig över all den skit hon åsamkat genom åren kanske jag kan förlåta henne men ja. Det här är alltså anledningen varför till jag är lite nere men snart känner jag mig nog bättre! :D Inte för att jag tror att ni bryr om det här men jag behöver få ur allt o jag har redan pratat sönder mamma & pappa xD Jag är glad för det jag har, min familj o mina vänner, ni vet vilka ni är!

Nu äre bara att blicka framåt! Cypern om drygt två veckor! Ni anar inte hur taggaddddddddddddd jag är :DDDDDDDDDDDDDDD



Får se om jag får en kram av Lille Skutt när jag kommer fram/åker hem i år också ;D

Kommentarer
Postat av: Din coola Africa kompis :DDDDD

Sorry, men vilken dum syster du har :ooooo

2010-07-19 @ 15:53:35
URL: http://thegirlintheworld.blog.com
Postat av: Johanna

fyfan... de e så jobbigt när de e sånt skit i familjen, men skönt för dig i alla fall att du slipper ha henne hemma, o ja man kan hoppas att hon växer till sig.



och joo, jag VET EXAAAAKT hur taggad du är!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D klart att du kommer få, jag fick när jag åkte hem av Lilla Skutt ;)

2010-07-20 @ 16:39:53
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: lucke

Hallo! Händer ikväll? :P

2010-07-20 @ 16:57:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0