Trean, here I come!

Aloha!

Jag gick ut på min skolas hemsida idag o såg att de äntligen lagt upp mitt nya schema! Min klass kommer tydligen heta SPESK3, vore det inte något smartare me SP3ESK eftersom vi hette SP2ESK förra året!? Tydligen inte. Iaf så tänker jag kalla min klass för SPSK3, palla ekonomi :D

Hur ser schemat ut då? Alltså.. helt okej, det suger jämfört me tvåans men aa. Rätt så sena dagar, slutar som tidigast 15.45. De här kurserna kommer jag läsa i höst:

Engelska C
Spanska steg 5
Tyska steg 2
Naturkunskap B
Svenska B
(fortsättning från tvåan)
Psykologi A
Latin B

Sen står det att jag ska gå på steg 4 lektioner i spanska också men fan eller! Det läste jag förra året så dröm o glöm! Sen HATAR jag håltimmarna vi språkare kommer få för att ekonomerna ska ha sina fuckade lektioner mitt på dagarna! Men vi är ju bäst på att döda tid så =)))))

Men jag struntar i schemat nu, det kommer ändras typ 3956836 gånger innan det är klart så!

Kommentarer
Postat av: suris TOTO

Hahaha, jag garvade ihjäl mig på namnet. Men saken är ju den, att alla lektioner är inte ens inne än. Och JAG bestämmer och drar ner till schema läggaren igen! CPt kan lära sig och lägga bätt rescheman och inte fucking tänka på CP ekonomi hela tiden :oooooo

2010-07-27 @ 23:07:39
URL: http://thegirlinthewolrd.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0