WHAT THE HELL WERE YOU THINKING?

Tjaba igen!

Jag kollade igenom lite bilder förut o hittade några foton som fångade min uppmärksamhet. Jag sammanfattar dem me What the hell were you thinking!? Ni kommer förstå vad jag menar när ni skrollar nedåt..



David Bowie. Visst, han porträtterade Ziggy Stardust vid den här tiden men hallå? I'm gonna say no more.



Jag älskar Steven Tyler men ta av dig din dotters solbrillor! Hatten räcker -.-



Ace Frehley looking bad. Inget "modefel" utan "alkoholmissbruksfel".



Jag ser inte demonen här. Om inte Gene hade tungan framme här hade jag inte känt igen honom. Mörkrosa glitterskjorta eller vad är det!? På me sminket TACK!




Asylum eran för KISS var inte den bästa klädmässigt. Skivan är bra men omg.. En sak är säker: Jag kommer inte komma ihåg KISS som hur de såg ut här! haha ._.





Stanley under just Asylum eran. WHAT THE HELL WERE YOU THINKING INDEED.



Paul under Lick It Up tiden. Jag som trodde de lagt av me sminket då!??!?


Något photoshoppad bild men byxorna????????? Emot min natur!!!!!!!!



Inget fel på Stanley här men Ozzy? What the hell's going on!? Jag trodde han var metal, inte nån cirkusartist =P

Ni förstår min poäng va? ahaha men lite underhållande är det ändå :D

Kommentarer
Postat av: TOTO

ROSA läderbrallor!!! FYYYY på hnm! ;oo

2010-07-10 @ 21:22:47
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0