Yeeeeeeeeeeeey!

Guess what!? Bea har packat klart! Kan knappt fatta det själv, känner mig duktig ^^ mahaha. Kläder, smycken, keps, simglasögon, solglasögon, sunlotion you name it är på plats. Är nästan klar me att ladda mp3:n också and when that's done I'm ready to go!
Kalla mig en tönt men allting känns så konstigt, overkligt! Imorn vid den här tiden sitter jag förmodligen på bussen på väg till hotellet, i 40 graders värme! :D Imorn kommer jag äta underbart god mat! Imorn kommer jag.. vara på CYPERN!!!!! :DDDDDDDDDDD

Vet faktiskt inte vad jag ska göra nu.. Typ längta sönder, kolla på friidrott, fördriva tiden helt enkelt!

Skriver nåt inlägg till innan jag åker! Har'e så länge :D

Kommentarer
Postat av: TOTO

KOM HEM NU VAFAN XDDDDD

2010-07-30 @ 20:24:55
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0