100602

YO!

Först o främst vill jag ta tillfället i akt att uppmärksamma Teijis som fyller 18 år idag! Har sagt grattis miljoner me gånger, men grattar ännu en gång ;D

Hur som helst så har dagen varit bra, hade min sista svenska lektion för läsåret o min allra sista spanska lektion, iaf för steg fyra. Fick tillbaka nationella i spanska också, det gick kanoners, är mycket nöjd! Alla i klassen vart godkända, now that's a mystery!
När jag var på väg hem på cykeln ringde pappa o fråga om jag inte ville komma ner till mammas jobb för de hade förskolans dag.. O jag "jobbar" där ganska ofta så jag tänkte why not? Var där en timme ungefär, en massa barn ba: "BEATRIIIIIIIIIICE!!!!!!!!" - jobbigt? Nja, sådär. Men jag älskar barn, so I didn't mind :D
Har sedan jag kommit hem inte gjort så mycket, solat & msn:at me en massa trevligt folk! Ska fortsätta me det nu, så har'e king! :D


Kommentarer
Postat av: TOTO

Thanks :DDDD

Var glad över att de inte springer och ropar: BEANNNNGTILIIIIIIS!!! :DDDDDD

2010-06-04 @ 21:29:16
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0