100607

Halloj!!

Fick nyss reda på av pappa att på söndag kommer hela släkten hit för lilla Emy fyller år.. Weei.. Jag har inget emot barnkalas, men liksom, det kommer typ 15 pers hit, o så kommer man vara helt slutkörd efter KISS som varit kvällen innan.. Tur att det inte är skola dan efter sen haha! Hmm, let's see, kommer ha ungefär åtta barn att ha koll på.. Lovely :'D Men men, än så länge äre bara måndag!

Har inte hänt så mycket idag ÄN, har haft min sista datorkunskaps lektion (:DDDDDDDDDDDDDDDDD), "prov" på naturkunskapen (ingen kunde några av frågorna så vi fick använda boken lol) o så sista latin A lektionen. I latin B kursen nästa år ska vi tydligen läsa en massa retorik, medeltidslatin o om Caesar.. Låter inte sådär jättekul direkt men det blir nog bra iaf! Vi fick kika lite på vardagslatin dock, mitt nya favvo ord är "bombax", det betyder "usch då!" eller "attans!". Klockrent :D O imorn blir sista skoldagen, ska bara lämna in min mattebok & städa skåpet, o sen är tvåan över!!! Känns lite vemodigt faktiskt.. Visserligen är det klassens dag på onsdag & skolavslutning på fredag men det skippar jag, känns så himla ovärt.. Dock ska jag gå på studenten på torsdag eftermiddag! Så himla härlig känsla :D

Wooow vad långt detta blev då haha.. Weei, ha det braaaaa! :D

PS. Om "bombax" är mitt nya favvo ord så kommer "weei" på en värdig andra plats. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0