100610

God morgon!

Pappa väckte mig för en timme sen för att berätta att min latin lärare ringt o snackat om Rom.. Som om jag bryr mig? Jag vet allt redan liksom haha.. Sen dess har jag bara suttit här & Facebookat, men känns som att jag fortfarande sover..

IAF! Måste berätta om vad som hände på Grey's igår!!! Näst sista avsnittet var det, o jag är glad för det för jag skulle inte kunnat vänta en hel sommar på nästa avsnitt så spännande som det var!!! Vet inte om nån av er som läser följer serien, men ska berätta: Det börjar me att Meredith berättar för Cristina att hon är gravid. Sen går en man runt på sjukhuset me onda aningar. Han har en pistol gömd i fickan för han vill hitta Derek o döda honom för Derek förklarade hans fru hjärndöd. Mannen till den hjärndöda kvinnan menade på att de dödade hans fru då de kopplade bort respiratorn o allt, för enligt honom "andades" hon fortfarande. (Idiot! Det var respiratorn som andades åt henne!!!!). Iaf så skjuter han alla som kommer i hans väg (iaf kirurger) tills han till slut hittar Derek. Derek försöker förklara för honom att han bara är en människa o att hans fru har det bättre där hon är nu. Han menar också på att han blev läkare bara för att han själv såg sin pappa bli mördad av två rånare när han var liten.. Mannen tar ner pistolen för ett ögonblick men sen kommer en till läkare o ropar på Derek o så skjuter mannen honom!!!!! Woops så är avsnittet slut! Äre bara jag som hajar spänningen!??!? Shit, o så är Meredith gravid o allt.. F*TTA!! Okej, jag tror inte att Derek dött men ändå! Blir en låång väntan på fortsättningen alltså..

Wow vad detta blev långt då haha, var inte meningen..

NU ska jag gå & käka frulle, sen vid klockan 14 ska jag träffa Teija på stan o gå o titta på Thomasgymnasiets studenter! Ska bli kul! :D

Har'e!

Kommentarer
Postat av: TOTO

På tal om Latin så var mitt verifieringskod "CAESAR SS" nyss x) HAHA,



STUDENTEN VAFAAAN, NÄSTA ÅR ÄR DET VÅRAN TUR STANLEY!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-06-10 @ 13:08:18
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0