100611

Tjohej!

Skrev inget igår för när jag kom hem efter att ha tittat på studenterna var Emy & Alma hemma hos oss, de ville sova över, tackar aldrig nej till det, älskar de gullungarna! Men jag är lite trött nu, för Alma väckte mig 6 imorse.. Är ju inte direkt van att vakna så tidigt haha.. Men vad som helst för henne!

Aja, studenten igår var iaf hur nice som helst!!! Det var mer påtagligt i år nu när man vet att det nästa år är MIN TUR!!! Jag & Teija fick krupp då o då haha. Var en sån härlig känsla att gå i studenttåget bland alla lyckliga treor! Kan fortfarande inte fatta att jag gått klart tvåan o snart bara har ett år kvar.. So unreal!

IAF vid klockan 17 ska jag iväg på 60-årskalas, är inte alls taggad, men är bara att gå & se glad ut... Är mer taggad inför imorn, det kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!! Apropå KISS o det så vill tydligen min bror Christoffer me sooo bad att mamma är beredd att ge upp sin biljett haha.. Skiter i vilket, jag ska iaf dit ;)

Skriver mer imorn innan det bär av till Stockholms Stadion!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Hur gick det på kalaset? Överlevde du det? ;)



Btw, min första kommentar!!! :DDD

2010-06-11 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0