100623

Loggade nyss in på Facebook o tänkte skriva en ny status men kom inte på nåt att skriva! Har aldrig hänt förut, weird, haha! Men det är det som är så underbart me lov, att man bara går runt o gör i princip ingenting, det kan också vara skönt. O ni kan ju gissa vad jag tänker göra idag? :D Ingenting, vilket nu för tiden betyder: sola & iPod. Jag älskar lov♥

BTW så kanske jag ska iväg på Sweden Rock kryssningen i oktober. Mina två brorsor + deras tjejer skulle åka o iförrigår kom Tobbe på den geniala idén att jag också kunde hänka på för då är ju jag 18 ;D Vore asnice fan! Hoppas det blir av :D

Sweden Rock cruise

Kommentarer
Postat av: TOTO

WOOOOHOOOO.. VET DU!!?!?!?! Min ALLRA första kund på Parken var......drums..............BRUUUNOOOO <3333 :DDDDDDD

2010-06-23 @ 15:05:10
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0