100628

Tjena! :D

Jag är väldigt glad, vet inte varför, men aa :D Tänkte berätta om en dröm jag drömde inatt.. Den är lite fuckad men ja, ska försöka förklara:

Det börjar me att jag sitter hemma på soldäcket på baksidan o läser en bok när helt plötsligt Michael Jackson kliver ut. Mamma som sitter bredvid mig kutar fram som en vessla o säger på knagglig engelska hur mycket han betyder för henne o blablabla. Pappa som inte gillar honom speciellt mycket säger "fuck you" o sen vaknar jag i drömmen av att jag drömt om den där MJ prylen x) Aja sen äre "verklighet" i drömmen igen o jag går ut på fronter (min skolas webbportal) för att kolla en grej o så ser jag att mitt nya schema publicerats. Jag blir skitsur för de lärare jag absolut INTE ville ha får jag i de kurserna som kommer suga skit. Orkar inte gå in på detaljer men jag blir iaf skitsur o har sönder mitt skrivbord o en massa prylar.. Sen slutar drömmen me att jag somnar igen av ilska.. haha. Är nog den mest fuckade drömmen jag drömt hittills. Oh boy :D

Nu väntar jag på att posten ska komma, I'm expecting a certain magazine..

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0