Betyyyg

Tjaba igen.

Fick hem mina betyg nu på förmiddagen. Är rätt nöjd faktiskt! Har gått jättebra i språkkurserna (som förväntat xD), fick MVG i alla språkkurser förutom latin & spanska. Är lite besviken på min spansklärare för nu, liksom förra året så lovade hon mig nästan att jag skulle få MVG, men men, inte mitt problem att hon inte står vid sitt ord! Blev jäkligt förvånad över mitt VG i naturkunskap, trodde jag aldrig! Jieses.. Men jag klagar inte :D
Räknade ihop att jag nu, me ett år kvar i gymnasiet har skrapat ihop fyra G, åtta VG & fem MVG. Sen har jag ett IG i matte B men skiter i det ärligt talat, orkar inte bry mig x/ Så det ser lovande ut nu till när trean börjar!

Men bort från skolan nu, lovet fortsätter!

Tjabarå :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh skitduktig du e Bea!! :D:D du ska va jätteglad o stolt över dina betyg :D:D i trean kommer de gå ännu bättre!

2010-06-21 @ 18:12:56
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: TOTO

BRAAAVO :D

2010-06-23 @ 15:08:17
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0