FYFAN VAD JAG ÄR LYCKLIG :****

Rubriken säger allt. Jag har inte hunnit smälta allting så får skriva om konserten imorn eller nåt.. Jag kan iaf redan nu säga att jag hamnade längst fram, skrek, sjöng, hoppade som bara DEN o jag stod två meter ifrån Genes familj som var på plats. Jag hälsade på Genes son, Nick haha! Fotade en hel del & filmade lite grann, ska lägga upp det mesta i sinom tid! Gårdagens konsert var WAAAAAAAAAY bättre än 2008:s. KISS var på sånt kanonhumör & spelade så fucking BRA!!!! KISS loves Stockholm, så äre bara!

Tack som fan Paul, Gene, Tommy & Eric!!!! :****

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh shiiit vad kul!!! :D:D:D:D förstår din lycka o jag e så fruktansvärt GLAAAAD för DIN skull ska du veta!!! :D:D:D

2010-06-13 @ 22:18:06
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0