I need your magic touch!

Tjenare folket!

Jag reagerade över en sak igår, efter att jag publicerade det där random musik testet: Inget Aerosmith! Skandal eller vadå!? Iaf nära inpå! Så därför bestämde jag mig för att lägga mig i sängen, ta på mig hörlurarna o bara sjunka in i en fullständig Aerosmith trans. Tror jag låg o lyssnade på dem i en två timmar typ haha. Men äre Aerosmith så äre Aerosmith! Jag har fastnat för deras "comeback platta" Permanent Vacation som släpptes 1987. Då hade precis gitarristen Joe Perry återigen joinat bandet efter att ha blivit av me sitt drogberoende. Ruskigt bra skiva tycker jag! Den har ett riktigt hungrigt o coolt sound. Ni hårdrocks&/Aerosmith intresserade kanske hört talas om Rag Doll, Angel & Dude (Looks Like A Lady)? De kommer alla ifrån Permanent plattan!

Min favvo från PV är iaf, just nu:



Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Bombax!!! xO Trodde det var Kiss - Magic Touch, fattade inte förens jag läste haha xD



Jag hade ju ingen att prata med idag ;O :)

2010-06-18 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0