I want the best and I'll get the best!!!!

ÄNTLIGEN äre dags!!!! KISS på Stockholms Stadion ikväll!!!! Jag är så uppspelt, glad, lycklig, förväntansfull & ASTAGGAD!!!! Kommer ju få se Mustasch & Europe också som förband! Kommer bli en sån kanonkväll åååååh♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Men nu blire så att bror Christoffer & hans sambo Inger följer me istället för mamma & pappa för Crille vill verkligen se dem igen! Egentligen struntar jag fullkomligt i vilka som följer me, JAG åker dit för MIN skull o ingen annans! Tåget till Stockholm går 14.19, så vi kommer dit i skaplig tid, insläppet är inte förrän klockan 17. Förhoppningsvis träffar man lite roligt folk i kön ;D Jag lovar att ta en massa bilder & filma massor som ni (vare sig ni vill eller inte) kommer få se här sen!

Angående igår så överlevde jag kalaset, var en massa folk där så var tvungen att vara social.. -.- Men det fanns några trevliga prickar där iaf! Kom inte hem förrän vid ett på morronen x(

MEN MEN nu blire hopp in i duschen sen ska jag göra mig i ordning! Håll tummarna för att det blir bättre väder!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0