Musiccc

Omg, är på sånt blogghumör nu, jäklar vad det går! haha! Här kommer en musiklista, brukar göra såna när jag inte har nåt speciellt att göra:

Låten...

...jag lyssnar mest på just nu: Keep On Dreaming w/ H.E.A.T

...jag aldrig tröttnar på: Let Me Go, Rock N' Roll w/ KISS

...som ska spelas på min begravning: Forever w/ KISS

...jag önskar att jag hade skrivit: Black Diamond w/ KISS

...jag aldrig vill höra igen: Rape Me w/ Nirvana (inse att grunge SUGERRRRRRRRRRR)

...jag har mina tidigaste minnen av: Typ signaturlåten till Babar? :D haha den är ju underbar!

...jag först upptäckte inom hårdrocken: Nån Europe låt, säkert Final Countdown xD

...jag först lärde mig spela: På gitarr: Smells Like Teen Sprit (på musiken i åttan..) På trummor: I Love It Loud

...jag gillar bäst som är skriven av en svensk: Ehm, uhm.. Svårt! Men There For You av H.E.A.T kanske? :D

...bästa låten någonsin: Beslutsångest! Men nån KISS låt definitivt! Hmm.. Detroit Rock City eller Black Diamond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0