Saturday I love you like gold

Hallå.

Har lite tråkigt så tänker försöka dämpa tråkigheten me att skriva blogg. Nå, vi får nu se hur det går, lol.
Har inte gjort så mycket idag, vaknade tidigt så satt på msn i en två timmar för att vakna till, haha. Hade lite trevliga konversationer :) Sen käkade jag frulle o satt o tittade på TV - kungabröllopet såklart. Vid två, halv tre kom Tobbe & Maria o hälsade på. Det slutade me att vi alla satt o tittade på Victoria & Daniels vigsel. Vi fällde nog alla några tårar (okej, inte pappa & Tobbe, killar gråter aldrig!?). Trodde inte jag skulle säga det men vigseln var väldigt vacker, all lycka till de nygifta! Sen vart vi alla hungriga så vi käkade middag: hemmagjorda hamburgare, mums!

Nu sitter jag o hoppas på att roligt folk ska logga in på msn o bröllopsmiddagen är på i bakgrunden.. Orkar inte engagera mig typ x)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Du vet inte hur mycket jag har att skriva :oooooooooo Pallar fan inte skriva allt om Frankrike xD

2010-06-23 @ 15:13:19
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0