Sommartider, hej, hej, sommartider!

Halloj!

Sorry att jag inte skrivit på länge men jag njuter av sommarlovet o tillvaron så har inte tänkt så mycket på bloggen.. Inlägget om konserten är på G, det kommer senare idag (lovar!). Kommer bli mycket text, så, nu har jag förvarnat er x)

Sitter just nu ute på framsidan me laptopen i knät. Det är den enda fördelen jag ser me mobilt bredband, att man kan sitta var som helst o surfa. Det är nice! Kom hem från stan för en timme sen, jag följde me pappa o köpte lite mat. Efter vi handlat satte vi oss vid Ugglan's park me varsin mjukglass i handen o bara pratade. Väldigt underskattat & väldigt trevligt var det! Mjukglass måste vara bland det godaste som finns.. ♥

Som sagt, KISS blire senare, hörs då!

Tjarå! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

vaaaarför kommer bilden av 3 tjejer o en kille i röd/vita kläder som står på en scen o ger allt vad dom har i den varma sommarkvällen upp i huvet när jag såg rubriken på inlägget!? ;) hehehehe

2010-06-16 @ 17:00:43
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

ohjo jättekonstigt oxo iom att vi precis varit uppe i värsta diskusionen på fb o sen går jag in här ;);)

2010-06-16 @ 18:26:10
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0