The day after the.. Day

Halloj!

Känns som om tiden stått still idag, men det är ju "dagen efter" så är inte så konstigt. Trots att det till majoriteten bara bor barnfamiljer i mitt bostadsområde är det spökligt tyst.. Bakfulla föräldrar kanske? Muahaha!!! Rätt åt dem isåfall ;P
Min midsommarafton var faktiskt helt okej, mycket skratt & mycket mat, känner mig som michelingubben idag, så mätt är jag!!!! (Vilken fuckad mening, allt rimmar? haha) Efter middagen ville våra gäster gå på en liten promenix hem till sig för att hämta fler cigaretter så vi spatserade hem till dem. När vi väl kom dit möttes vi av världens fest typ, ungdomsfest ;P Var ju.. trevligt haha! Aja efter alla ungdomar hälsat på oss gick vi hem o käka tårta o typ bara snacka :) De gick hem vid tolv sen o då gick jag & päronen o la oss, var typ aströtta x) Eller ja, jag lyssnade på musik till typ tre men det är en helt annan sak :D

Nu försöker jag få rätsida på min iPod men den bara dampar hela tiden vilket resulterar i att jag dampar loss o då är allt bara DAMP!

Mm..precis..Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0