Time

Medans iPoden laddar..

Jag har insett att min senaste kram: kom från mamma
Jag har lärt mig att: Rockklassiker spelar typ samma låtar typ hela tiden
Jag trodde aldrig att: 16-åringar kan röka så jäkla mycket
Jag lyssnar på: H.E.A.T
Jag pratar: konstant :D
Jag avskyr när folk: jämt ska bevisa att de har rätt
Jag är sämst på: fotboll
Om jag skulle vara ett djur skulle jag vara: en ekorre o göra livet surt för alla fjortisar & brats :DDDDDD
Min bästa vän är: har några fina vänner :)
Kärlek är: härligt :D
Bästa tiden i mitt liv: ända sen jag upptäckte rockmusiken
Jag har mist: tillit till några i släkten
Om jag fick välja en sak i hela världen skulle de vara: TRUMSET :DDD
Jag är: flummig :D
När jag borstar tänderna: dagdrömmer jag
När jag lagar mat: blir det oftast spagetti & köttfärssås xD
Jag är rädd för: mördarsniglar!!!!
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: glädje!
Jag är bäst på: att skratta
Jag kommer alltid att vara: en flummig mö
Det finaste som finns är: mina syskonbarn♥
I sommar: ska jag till underbara wünderbara Cypern!
Sist jag verkligen grät var: oj det kommer jag inte ihåg..
Jag kan: sova me ögonen öppna
Jag kan inte: gå på händer (på riktigt)
När jag vill tänka: tänker jag sönder tills min hjärna går i komaläge
Min mobil är: så himla fucking omodern :D
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på musik
Just nu tänker jag på: min bror..
Idag har jag: ätit rester
Ikväll ska jag: kolla på MJ dokumentär
Imorgon kommer jag: cykla!!
Jag vill verkligen ha: pengar

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Haha, älskar såna här listor! :D (Y)

2010-06-26 @ 21:51:49
URL: http://www.kissarmysweden.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0