Update!

Halloj!

Jag har knappt kunnat sova på flera nätter nu, för det är så fucking varmt i mitt rum.. Jag har fönstret öppet till max varje natt men hjälper inte.. Resultatet av det blir att jag sover till lunch men inte idag! Jag vaknade halv åtta imorse - halvdöd. haha, men det kändes rätt skönt ändå, ska inte klaga! Vaknade till framför datorn :)

Iaf så uppträdde ju Arken på Skansen igår så var tvungen att kolla. De var ju superbra som vanligt live men det känns konstigt.. När bandet hade ett så stort uppehåll på lite mer än ett år så känns det som att kemin har försvunnit.. Jag anser det vara "Ola Salo o hans kompband". Inte samma band längre, men men, så länge de trivs tillsammans o vill spela så klagar inte jag!

.. En annan sak jag vill berätta är att KISS förste manager, Bill Aucoin dog i måndags, endast 66 år gammal. Dödsorsaken var komplikationer av prostatacancer.. Så hemskt. Liksom, Bill var den enda som verkligen ville satsa på KISS o han var som deras femte medlem under de dryga tio åren han var deras manager. Även efter han slutade ta hand om bandet gick han på deras konserter o hade kontakt me dem.. Ni icke KISS fans förstår er inte på det här o jag begär inte att ni ska göra det heller men aa..



R.I.P Bill Aucoin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0