100319

Hola, qué tal? Jag tänkte skriva lite om vad som har hänt de senaste dagarna, för ja, det har hänt en del saker x) Let's begin!

I onsdags när jag, Teija & Daniel var på väg tillbaka till skolan efter lunchen så snackade jag o Daniel engelska för vi gör det typ jämt, o så äre en tjej från USA som går på skolan som går framför oss o sen vänder hon sig om mot oss o ba: "Btw, your accents are really good." Jag o Daniel ba: "WIHOOOOOOO :DDDDDD" typ, o ja, det var roligt att höra :DDD

O igår hade jag bara tre lektioner o lunch i tre timmar o 45 minuter för att kinesiskan var inställd, så jag, T & D gick till en kinesisk restaurang i stan o käkade lunch, det var gotttt. Vi satt o babblade om allt möjligt, vilket är något konfidential så att säga. Men jag kan iaf säga att mina (klass) kompisar är de bästa ever.. TYP :D O idag, fredag, den flummigaste av skoldagar nånsin as it seems, har jag inte gjort nån nytta, på latinet kanske då vi fick lära oss passivum.. Juste, på kinesiskan ringde tydligen min "väckarklocka" på mobilen (= SMS signalen), o appropå telefoner så har T o jag sms bombat en viss person idag.. Nämner inte vem xD Sen så var jag me på gympan idag också, tränade inne i styrketräningsrummet - såååå sköööönt att äntligen få komma igång me träning!! Jag ska bli starkare än starkast! Eventually..

NU ska jag försöka hitta några fler decent vandrarhem/billiga hotell i Stockholm till 12 juni, för mamma orkar tydligen inte åka hem direkt efter konserten.. Förståeligt, o jag säger inte emot det :))))


Kommentarer
Postat av: Johanna

det märks att du antingen bara var på väääldigt bra humör när du skrev eller att du var allmänt väldigt flummig x) fråga mig inte hur många gånger jag läste "typ"? haha

2010-03-21 @ 00:29:34
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0