ChallenginG

Jag har antagit en utmaning av denna härliga personen.

Utmaningen går ut på att jag ska skriva sex saker om mig själv
och sedan välja ut sex personer som ska göra likadant.


Sex saker ni inte visste om mig:

- Jag har smeknamn på alla mina lärare o klasskompisar som bara jag o TOTO vet om & har kommit på.
- När jag var tretton var jag lite småkär i Måns Möller xD
- När jag gick på mellanstadiet ville jag bli lärare..(?!?!?!?!)
- Jag stör mig jävligt mycket på folk som pillar på grejer, SKITIRRITERANDE :@@@@@
- Jag har aldrig gått på dagis.
- Jag älskar att "prata" danska.

There you have it, alla som vill får antaga utmaningen =)




Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAHAH,

1. Vi är bäst!

2.HAHAH, ofta du var kär i Möller xDDDDD

3. Du skulle iaf ha blivit bättre än BÖRET!!!!! :oooo

4. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, som Cornetto på spanskan xD när han pillar sig i naveln (A)

5.Inte jag heller xP

6. HAAHA, och Daniel älskar danskar :DDDD

2010-03-14 @ 10:07:24
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0