Dubbelhakor i miljooooner! :DDDDDDDDDDDDDDD

Tjoho bloggen! Sorry för att jag varit lite off, men jag var ju som bekant i Stockholm i lördags, sov halva söndan o sen idag har jag varit uppe i Uppsala på kontroll.. Jag skriver mer om Jerry Williams senare, filmade en hel del så lägger upp videos på det sen!

Tänkte skriva mer om Uppsala nu, kom dit vid 12.30 - tiden idag, hade tid för röntgen klockan 13. Röntgen gick smidigt som vanligt (Var typ 50:e gången jag gjorde det eller nåt), fast hon som hade hand om själva röntgenapparaten var fett efter o fick ta om bilderna massor me gånger.. Men aja det löste sig iaf o sen klockan 14 hade jag besök hos kirurgen som opererat mig. Vägde o mätte mig, o nu är jag snart uppe på min matchvikt igen, vilket känns så underbart skönt, för jag har oroat mig över min vikt ett tag nu.. Kirurgen frågade typ om jag hade ont eller så vilket jag inte har, kände lite på ryggen o så o sa att jag nu äntligen får vara me på gympan igen o börja cykla när isen smält bort o det är jag SÅÅÅ GLAD över :DDDD Ni tycker säkert jag är helt knäpp i huvet som är glad över en sån liten sak men sån är jag ^^. Jag ska på ett till återbesök om ett halvår igen, fattar inte poängen me det men aja.. Bättre att de bryr sig om mig än skiter i mig x)

AJA, det var det, happy days fan! :DDD


Kommentarer
Postat av: TOTO

Always look on the bright side of life (:

2010-03-17 @ 19:46:04
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0