Fail, Epic fail, Random o såna prylar..

Tjohoooooooo allesammans! Fick för mig att jag ville skriva ett inlägg, o nu har jag tappat lusten att skriva men jag gör väl det iaf haha. Skoldagen idag har varit.. rätt onödig. Jag skulle egentligen haft tyska som första lektion men då var lärarn sjuk, vilket är riktigt ovanligt, för han är typ alltid på jobbet men men.. Fast jag satt faktiskt o pluggade svenska då, så nåt vettigt gjorde jag faktiskt! Sen hade vi engelska, gjorde typ ingenting, som vanligt.. Sista gruppen redovisade den här gången, sååååå skönt, för vi har hållit på me redovisningarna i typ åtta lektioner eller nåt sånt, o det borde inte ta mer än tre lektioner, så FAIL. IAF, det är en grupp kvar som inte redovisat tror jag, så de får streck på den uppgiften, SUCKERS :DDDDDDD (- Skadeglädje eller vad? xD). Sista lektionen var svenska o då gjorde vi inte så mycket heller *äähummm*. Eftersom matten var inställd o jag ska skriva spanska provet imorn så gick jag, Teija & Daniel till tågstationen o satt o väntade på tåget i en timme. Det var.. kul xD När deras tåg kom gick jag hem, jätteskönt! Om man bortser från snön o den icke så höga temperaturen skulle man kunna tro att det är vår :DD. Jag kom iaf hem vid tretiden o jag har typ slappat ända sen dess o lyssnat på Rockklassiker. Efter middagen ska jag kolla igenom så jag kan allt inför spanska provet o sen sova. Är så himla trött så det finns inte, blä. :/

IAF så tänkte jag till sist tipsa er om dessa websidor som är så in-i-bomben roliga! Om ni har en dålig dag eller bara har tråkigt (Eller om ni har roligt också för den delen!) gå då in på Failblog o Oddlyspecific, jag garanterar att ni kommer skratta :DDDDD Några exempel:








Kommentarer
Postat av: Johanna

...och en annan har haft sk. d-dag :D skadglädje :D:D:D:D

2010-03-24 @ 19:35:01
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: TOTO

Älskar skadjeglädje hahahha xD den dagen var helt random :D jag älskar ordet RANDOM nästan lika mycket som Helsinki :DDDDD

2010-03-27 @ 20:26:20
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0