FÖRSTAMARSTVÅTUSENTIO

Första skoldagen efter lovet är avklarad. Jag tycker det räcker att skriva så om det, inget märkvärdigt hände idag förutom att jag smygtittade på en massa folk.. Teija vet vad jag menar me det xD

Första mars idag dessutom o snöhelvetet är kvar.. När jag kom hem var det snö överallt, för det hade varken plogats eller skottats så jag tog en bunke o hällde en massa varmvatten i o hällde ut det över snön o det smälte liiite faktiskt men jag kan ju inte direkt säga att det hjälpte.. Pappa var asförbannad på all snö så en radda svordomar hördes uppe på Bäckvägen haha.

Btw här har ni mina o Teijas utförliga naturkunskaps anteckningar.. Jag ska vara ärlig o säga att allt som står på de där papperna är inte relaterat till naturkunskap ;p

Kommentarer
Postat av: TOTO

AHAHA, wtf!? Ofta inte jag har kommenterat den här, jag drömde säkert om att jag kommenterade det här inlägget xD Fy skam på mig!! :o Våra anteckningar äger allas och jag är galen - indeed! :D

2010-03-08 @ 21:06:23
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0