Have I missed something? If so, TELL ME!

Jag har en konstig känsla i kroppen.. Det känns som att jag missat nåt för att förra veckan hade vi inga läxor alls (Well, vi har alltid kinesiska men det räknas inte.. säger vi =) o den här veckan har vi läxor men inte alls mycket.. Visst, jag har spanska prov på torsdag men det är chill för jag kan det o så har vi kinesiska på torsdag o latin läxa på fredag men det känns ändå inte som om vi har nåt att göra i skolan.. Det är en sån underlig känsla o hela tiden tänker man: "Har jag läxa i den kursen? Eller den? Eller va?".
Jag ska iaf göra den resterande delen av kinesiskan ikväll, o då ska fanskapet bli klart!! Sen återstår det bara 'chilltid' i princip haha. Weird.. INTE FÖR ATT JAG KLAGAR :D

Dessutom fick jag reda på för en tio minuter sen att mamma bokat in en resa till Göteborg i november för att titta på Robert Gustavsson. Låter nice :D

Mihihihihi, hejdå.

PS. Jag fick reda på resultatet på svenska provet i Litteraturhistoria vi hade för ett tag sen o jag blev minst sagt positivt överraskad! O tydligen så har vår svensklärare suttit o rättat varje prov i en timme! En timme per prov!!! WTF?!?! O______O DS.

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAHA, jag vill inte vad jag fick :ooo

2010-03-27 @ 20:28:13
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0