Om ni inte är på läshumör, läs inte detta inlägget riktigt än då.

Detta är varför jag o TOTO är bäst :DDDD (Vi förväntar oss inte att ni ska förstå VÅRAT språk :)

Konvo @ Facebook:

Jag: Vilka roliga konversationer man kan ha när man äter lunch i skolan.. xD

T: håller med till tusen :DDDD

Jag: Ojaaa :DDDD Fast vissa samtalsämnen kan man ju skippa.. hahaha vad är det för klasskompisar vi har egentligen? xD

T: jag vet inte och jag bryr mig inte heller, för jaaa, du vet ju varför, eller om du inte vet så kan ju jag berätta för jag vet ju faktiskt. Och jag vet att du inte vet, men om du har bra minne så vet du :D

Jag: hahaha du som vet kan få berätta för mig så jag kommer veta det men om du inte berättar det du vet så gör det ingenting men jag vill ju gärna veta iaf så berätta för mig så jag VET!!!!!!!!!!!!!!! Eller nåt sånt :DDD

T: hahahahhaa, det är bra att du börjar hänga med i svängarna. btw, så tror jag att du vet vilka tror att vi är typ helt cp, för att vi skriver så jävla fort, hela jävla tiden xDDDDDDDDD

T: men de är faktiskt de som är CPN! :o

Jag: haha förmodligen så tror de att vi är CPn men de är CPn som inte fattar att vi är CPn o det är faktiskt så här att CPn som tror att folk är CPn är världens största CPn :)

Jag: Men sen glömde jag skriva att vi inte är CPn xD

T: HAHAHAH, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ x)

Jag: Jag tycker vi kan börja kalla C&T för Pi o Poo :)

T: HAHAH, whyyyyyyy!? :'(

Jag: För att TopTop har börjat fatta våra smeknamn på de så därför måste vi komma på back up namn :D

T: toptop, han heter TIPTOP :o

Jag: haha jag vet men jag börjar bli övertrött av allt skrivande :'O

T: jag med, och det är därför jag får fnatt på den där roliga historian på finska, jag kommer fnatta loss på kinesiskan :OOOOOO :((((((((

Jag: Jag me, kommer typ garva ihjäl mig om vi ska läsa pinyin högt hela klassen o Ohyeah ba: "Gei". GEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T: hahahhahahha, men liksom, jag ska försöka översätta den till dig så fattar du vad jag menar: Tiku = Piff Taku = Puff, och om man skriver tikulla = med Tiku betyder det är med en pinne xD och sen så stog det vad gör Taku (puff) i trädet, gräver sitt arsle med Tiku (Piff) (tikulla xDDDDDDDD)

Jag: Jahaaaaaaaa rå snuskig finsk humor.. Jag hajar xDDD

T: hahahah, emn jag höll ju på och dö, och säger inget xDDDDD


Som sagt, vi förväntar oss inte att ni ska förstå nåt av det ovanstående xD

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAHHAHAHA! det är bra att du inte koppade det som var på min "Åh!" status xD HAHA,liksom "jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag är bäst!" HAHA, nejdå, men nästan (A)

2010-03-14 @ 10:03:52
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0