PÅÅSKLOOV :DDD

Jajamen! Äntligen har mitt påsklov börjat, så jäkla gött! Egentligen började mitt påsklov redan klockan 11 idag, men eftersom matten var flyttad till svenskan som var inställd, spanskan var inställd o eftersom att jag är så snäll o väntade på Teija tills hennes tyskalektion var slut, började mitt lov något senare. Men det gör mig ingenting, för nu har jag tretton dagar av ledighet framför mig :DD

De tre dagarna jag gått i skolan den här veckan har jag hunnit me att titta på världens tråkigaste film (till NK provet) me Teija, fast den blev något roligare när vi hade dansk text till den haha :DDD, hunnit skriva NK provet vilket gick kalasans, var hur enkelt som helst, o så har jag hunnit se Daniel spy upp mjölk i matsalen.. Det låter äckligare än vad det var, det var skitkul xDD You had to be there to understand ;)

Ikväll äre Grey's, så det blir till att titta på det o bara chilla! :D

Keep on rockin' /m\

PS. Det bästa av allt me idag är att idag var den sista gången jag behövde åka taxi till skolan!!! WOHO! Bicicleta next! DS.

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAH, med tanke på att våran "vecka" bara varade i 3 dagar och vi var i skolan de tråkigaste dagarna på veckan så har veckan varit den bästa xD hahaha, det är inte alltid man gör allt det vi hann med på en vecka xD

2010-04-04 @ 15:41:32
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0