Sonic Boom 360?

Vilken onödig dag det har varit hittills.. Kom till skolan för två lektioner: matte o svenska, för vår naturkunskapslärare är fan aldrig i skolan så vi fick gå hem.. Men jag o TOTO gick ner på stan för att låna lite böcker till vårat svenskarbete om tvåspråkighet & halvspråkighet o sen gick vi o köpte lite annat.. Vi hittade afrikansk cola på Coop xD Jag gick hem från stan btw, such a effort eh?
När jag kom hem hade pappa köpt godis till mig så jag sitter o moffar det just nu samtidigt som jag lyssnar på Rockklassiker. Ska chilla ett tag o sen börja ta tag i kinesiska tecken (LOVAR!)



Btw, mannen på bilden ska ha sagt att ännu ett KISS album kan komma att släppas om tolv månader. Such irony, först släpper de "Sonic Boom" elva år efter "Psycho Circus" 1998 o nu ska de kanske släppa ett nytt studioalbum haha?! Jag säger iaf inte emot om det så händer :)

Kommentarer
Postat av: TOTO

HAHAHAHHA, det var kul (:

2010-03-17 @ 19:48:14
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0