TREDJEMARSTVÅTUSENTIO

Ni får en 'dagens lista' idag för är inte på humör att skriva nåt annat :)

Dagens humör: Rätt så glad :D
Dagens mående: Fortfarande magont, but it's improving
Dagens borde: Göra naturkunskapsläxan vilken jag ska göra efter jag skrivit klart detta inlägg!
Dagens frisyr: Utsläppt först men sen blev det uppsatt för är så jävla ful i utsläppt just nu :O *Väntar på klipptid*
Dagens klädsel: Jeans, svart T-shirt o mörkrosa (INTE fjortisrosa lovar!) långcardigan typ
Dagens planer: Göra läxor, se repris på Grey's Anatomy säsong 2 o fortsättning på säsong 6 klockan 21, Kanal 5 DON'T MISS IT!
Dagens materiella vill ha: Biljett till SRF så jag kan se Aerosmith!!! (O nån att gå me..)
Dagens längtan: London o 12 juni♥
Dagens fundering: Vet inte faktiskt..
Dagens beroende: Har tänkt på choklad hela dan o sen när jag kommer hem hade pappa köpt en liten chokladkaka till mig.. xD Han kan läsa tankar den mannen xO
Dagens tråkigaste: Naturkunskapsläxa HATA
Dagens tidning: Strängnäs Tidning - SÅ JÄVLA DÅLIG SLÖSERI ME SKOG
Dagens låt: Lady Gaga: Pokerface - bara för att Teija börja nynnade på den började jag också!!!!


Kommentarer
Postat av: TOTO

LONDOOOOOOOOON <3333333333333 <-- fjortishjärtan! xDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHA :DDDDDDDDDDDD



Fan va jag garvade åt Strängnäs Tidning - SÅ JÄVLA DÅLIG SLÖSERI ME SKOG, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Du är för bäst :D

2010-03-08 @ 21:09:15
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTO

LONDOOOOOOOON <3333333333333 <-- fjortishjärtan xDDDDDDDDDDDDDddddd HAHAHAH :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Fan va jag garvade åt Strängnäs Tidning - SÅ JÄVLA DÅLIG SLÖSERI ME SKOG, HAHAHAHAHHA XDDDDDDDDDDDDDDDDD



Du är bara föööör bäst :DDDDDDD



Och btw, så vare Yasmin som började på nynnandet ;(

2010-03-08 @ 21:11:07
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTOTO

HIHIHIHI, Teija dampkommenterar :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Jag är så jävla energisk av mig när jag varit ute och gått :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-03-08 @ 21:11:58
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: TOTO

Opps, "TOTOTO"?? TO TOTO, eller vaaaah? Skit samma xD



Sorry för CP kommentarer xD

2010-03-08 @ 21:12:43
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: Stanley

Tack kära TOTOTO for your lovely comments xD :DDD

2010-03-09 @ 16:10:07
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0