Voy a ir a Estocolmo esta noche

Yes, jag, päronen o deras bekanta ska åka till Stockholm ikväll, närmare bestämt till Tyrol för att se Jerry Williams uppträda. Jerry är typ pappas idol så pappa är jätteexalterad :) Jag tycker snubben är rätt cool så jag är lite förväntansfull! Det blir middag o sånt på Tyrol också, nice bice!
Om en o en halv timme typ ska vi till våra bekanta som ska me o fika lite först, bussen går vid klockan 17 så det är chill!
Jag kommer missa Mello finalen men det skiter jag i för det är så jävla dåligt.

Ha en trevlig lördag y'all!

Kommentarer
Postat av: TOTO

jag vet, jag tittade på skiten! :o helt onööööööödigt! HAHA xD

2010-03-14 @ 10:00:59
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0