What a fucking shizo

Tänkte skriva ett inlägg innan jag går till sängs. Ja, klockan är 'bara' strax efter 21.30 men jag har varit hemma idag på grund av förjävlig mensvärk o då menar jag just förjävlig. Jag brukar ha mycket besvär när det är dags för skiten man måste igenom varje månad men det idag fick betala priset.. Har varit illamående hela tiden o jättetrött.. Gick upp vid sju imorse o åt frukost sen gick jag o la mig vid halv åtta igen o sov till efter ett.. Snacka om att man var utsövd då :) Sååå skönt. Nu ikväll mår jag lite bättre så det blir skola imorn! Tyska, engelska, matte o spanska står på schemat. Jag fick höra att vi ska ha matten på svenskan som är inställd så jag kommer sluta 14.55 istället för 15.50 :DDD

Ja, det var det nu ska jag läsa SRM ett tag sen blire att sova!

Take care dudes!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Hoppas inte 90% av dina mail är av facebook nurå :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-03-08 @ 21:15:26
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0