100502

Efter allt skrivande om KISS så tänkte jag härmed byta ämne o berätta om hur helgen varit, har ju faktiskt lovat det. Men ni ska vara medvetna om att det kommer bli en hel del skriveri om sminkgrabbarna nu när de är i Europa o spelar ;)

IAF, här kommer en liten rapport om helgen:

fredag: Gick i skolan till klockan 16, sen cyklade jag hem fort som attan för vi skulle ju få gäster. Jag möttes av en massa pussar & kramar från Emy & Alma när jag kom hem, de är hur gulliga som helst ♥♥♥♥. Tobbe, Maria & Marias barn Ida o Emilia var också där, de är lika söta dem! Speciellt Emilia, hon ska sitta i mitt knä hela tiden haha. Vi åt glass o lite sånt tills pappa kom hem från stan, sen gick vi ner o tittade på majbrasa nedanför där vi bor. Där mötte vi Linnéa, Ludvig, Ebba & Johan, nice! Siri var me också, syrrans ena hund, himla söt hon också! Det vart inte mycket brasa egentligen, det brann lite på högra sidan, astråkigt. Vi gick hem rätt snabbt o pappa & brorsan satte igång me grillningen. Vart superbra, vi åt potatisgratäng o grillspett. Drömrulltårta till efterrätt. Kvällen vart iaf väldigt lyckad, gick o la mig vid 22.30, var jättetrött.

lördag: Ida, Emy, Emilia & Alma hoppade upp i min säng vid halv tio på morronen för att säga att det var dags för frukost. Det är inte varje dag man blir väckt av fyra småflickor precis, men det var jättemysigt så jag klagar inte :D Det märks att jag är barnkär va? hahah. När jag låtsadessova bara för att retas slog Alma mig, hett temperament hon har, rödtotten ;P. Iaf så gick jag upp o käkade frukost, de var kvar till 12 ungefär, sen åkte de hem. Efter de åkt hjälpte jag mamma att städa en timme för de var rätt så stökigt lol. Klockan 15 var vi bortbjudna till Maggan & Affe som jag skrev igår o ja, det var trevligt. Vi var där till klockan 19 ungefär, sen ville pappa hem o titta på Körslaget som för övrigt suger håååååårt när inte Mustasch-Ralf är me. Spenderade resten av kvällen me att lyssna på favvobandet.

O vad har jag gjort idag? Jo, har läst Slash boken, ätit glass o bara njutit av tillvaron. Vädret har ju varit kanon hela dagen, så har suttit ute mestadels! Vill inte alls till skolan imorn, men vad skall man göre? Är bara att tvinga sig upp ..

Enjoy! /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0