100503 - List of the day

Dagens låt: Vet inte, för hade tre låtar på hjärnan under naturkunskapen xD Man tänker på allt annat man inte borde tänka på på de lektionerna..
Dagens frisyr:
Uppsatt - skönast så :)
Dagens smink:
NADA
Dagens klädsel:
Mjukisbyxor (Officiella mjukisbyxordagen idag vetni!), grått linne & mörkrosa långtröja.
Dagens roliga händelse:
Imorse när pappa började asflabba för jag trodde det var söndag.. Min pappa är helt kokobängbäng :'D
Dagens planer:
Skola - check. Äta kiwi - check *2. Nörda KISS på YouTube - check. Göra svenska - need to do that.
Dagens vill ha:
12 juni!!!!!!!!!!!!
Dagens saknad:
Ingen speciell (ingen nämnd, ingen glömd)
Dagens tråkigaste:
Naturkunskapennnnnn
Dagens finaste:
Vädret :D
Dagens måste:
Svenska - vill bli av me skiten.
Dagens dricka:
Mjölk!
Dagens köp:
Inget.
Dagens mat:
Kycklingsallad & kycklingröra :D
Dagens mående:
Som vanligt: glad? :D haha
Dagens skratt:
Så mycket som jag skrattar går det inte att välja ett speciellt haha
Dagens tanke:
Varför jag suger på romersk historia.
Dagens smycke:
Klocka & gitarrörhängen :DD
Dagens just nu:
Rockklassiker, blogg & YouTube
Dagens önskan:
En flygbiljett till L.A
Dagens längtan:
12 juni, London & Cypern. Alla samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0