100508

Halloj!

Jag gick upp vid elva o har sedan dess städat, sorterat en massa papper, gjort lite kinesiska & tittat på KISS spelning på Ritz i New York, 1988. Mamma tjöta på mig o frågade om hon inte kunde få se KISS utan smink, så jag visade just Ritz spelningen för henne. Hon vart ganska paff hahaha, tyckte att de såg snyggare ut utan smink xD Jag är benägen att hålla me henne till en viss del faktiskt! Men jag blev lite irriterad på henne för hon ba: "Paul Stanleys ögon liknar Michael Jacksons" o jag ba: FUCK OFF!!!!!!!! ungefär. Lol. Hur som helst så är jag stolt över att mamma har öron för bra musik också ;D

Nu blire dator ett tag o sen läsning!

Ha en fortsatt härlig lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0