100515

Halloj!

Tänkte att det var läge att skriva nåt här för det var ett par dagar sen sist.. Har inte gjort nåt speciellt sen i onsdags, mest chillat. Firade lille systersonen Johan i onsdags & torsdags. Varför vi firade honom vid två olika tillfällen var att ja, Lundins släkt är stor & min syrras sambos släkt är ännu större x'). Igår var jag på stan me päronen också, gick runt i affärer o åt på restaurang o så. Jag hittade två par tights på Lindex & en fin bikini som jag tänkte lägga upp bilder på senare! Idag har jag mest suttit ute i det fantastiskt underbara vädret, sommarn är här nu!!!!! :DDDDDD Jag har målat brevlådan, för den såg bedrövlig ut efter en lång & kall vinter. O jag har också läst flitigt i Slash boken, har nu kommit fram till sida 300 av 457.

Det var väl det, ska fortsätta chilla inne en liten stund innan det bär av ut till värmen igen! Skriver minst en gång till imorn innan det bär av till London på måndag!! :DD

Har'e BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0