100526

YO!

Jag pluggade faktiskt till naturkunskaps - och matte proven på måndagskvällen men blev magsjukis så var tvungen att vara hemma på tisdagen ><. TOTO vart magsjuk precis efter London så antar att jag smittades ner av henne, men shit the same! Jag mår bättre nu men är lite låg - men whatevah, palla klaga! Var iaf i skolan idag, iaf de tre första lektionerna, orkade inte me spanskan & matten var inställd. Jag fick tillbaka senaste tyska provet & engelska nationella idag o det gick bra! Tyskan gick kalasans o engelskan också, men det är nåt me mig o hörförståelsedelen, jag får alltid sämre på den! Men slutbetyget i engelska B ska nog bli samma som i engelska A (:

Jag har kollat runt på Ginza som en tok efter ny musik, o jag har hittat massor som jag beställa till sommarn sen :DDDD

O vet ni! Jag har endast tio skoldagar kvar till sommarlovet! True AWESOMENESS!!! De två sista dagarna är student & avslutning så de räknas inte!! Är så fucking happy just nu!!!! :DDDDDDD

Nu är inlägget slut så ut o njut av det soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0