100527

Hallå!

Skoldagen har varit bra. Hade nationella i spanska imorse: hörförståelse. Det gick bättre än förra året, så det borde ha gått bra :D På engelskan tittade vi på Shakespeare in love, riktigt störande film, som om Romeo & Julia bygger på Shakespeares liv.. Öhm, yeah right. På lunchen kasta Daniel en potatis på mig, det var inte kul. Hade kinesiska också, fick reda på vilket betyg jag kommer få (om jag lämnar in de resterande hemläxorna) o det bådar gott! På engelsk kulturen lämnade jag in min dagbok om London o fick sen sluta för vi är klara me kursen nu! På torsdag får jag reda på vilket betyg jag kommer få, det ska nog bli bra det me! And while talking 'bout school så kommer jag inte börja förrän efter lunch imorn för kinesiskan är inställd & vi har ingen kultur! Apnice! :D

Resten av eftermiddagen/kvällen kommer bestå utav naturkunskaps plugg, musik & Eurovision. Håller tummarna för att Anna går vidare ikväll!

Ha de king!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0